مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 دی 1402 ساعت 16:202024-01-20سياسي

در این هیأت بچه ها سبک زندگی شهدا می آموزند


بقیهالله الاعظم(عج) یکی از هیئت های مذهبی خانگی شهر بندرعباس است که توانسته در کنار بخش های مختلف فرهنگی، اجتماعی و مذهبی اقدامات قابل توجهی داشته باشد و جوانان زیادی را در مناسبت های مختلف ائمه اطهار(علیهم السلام) دور هم جمع کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، سعید رضوی نسب مداح هیئت بقیه الله الاعظم(عج) در این ارتباط اظهار داشت: ضرورت دارد در هیئت ها سیره شهداء مورد تبیین قرار گیرد.

    وی با اشاره به اینکه تبیین سیره و اندیشه شهداء به نسل جوان از اهمیت بسزایی برخوردار است، افزود: در عصر حاضر نزدیک ترین و شایسته ترین انسانها به سیره اهل بیت(ع) شهدای گرانقدر هستند.

   رضوی نسب افزود: برای آشنایی نسل جوان و نوجوان به سبک زندگی شهیدان گرانقدر کتابخانه ای با بیش از 40 جلد کتاب در ورودی هیئت بقیه الله الاعظم(عج) با موضوع سیره شهداء افتتاح شده است.

     وی هدف از اجرای این طرح را عرض ارادت به ائمه اطهار(علیهم السلام) و خدمت فرهنگی به جامعه عنوان کرد و گفت: امیدواریم با بهره گیری از فرهنگ کتابخوانی به مطالعه سبک زندگی شهداء و فرهنگ ایثار و شهادت بپردازیم و راه روشنی که شهیدان برای زندگی خود و دفاع از انقلاب و ارزشها و عاقبت به خیری برگزیدند ما هم برای زندگی شخصی خود در همان مسیر حرکت کنیم تا زمینه ساز ظهور حضرت صاحب الزمان(عج)


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در این هیأت بچه ها سبک زندگی شهدا می آموزند

در این هیأت بچه ها سبک زندگی شهدا می آموزند