مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 دی 1402 ساعت 13:152023-12-30سياسي

بصیرت و مقاومت ملت ایران بهترین الگو برای مردم فلسطین


مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه نینوا گلستان گفت: بصیرت و مقاومت ملت ایران در حوادث مهمی مانند فتنه 88 الگوی خوبی برای مردم غزه و فلسطین در برابر حملات وحشیانه رژیم کودکش صهیونیست است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گنبدکاووس، حجت الاسلام عبدالعلی ایمانی ظهر امروز در تجمع مردم گنبدکاووس در سالروز حماسه 9 دی در مسجد قائمیه اظهارکرد: دشمنان در فتنه 88 با کلیدواژه تقلب ولایت فقیه را هدف قرار داده بودند و تلاش کردند با خراب کردن ذهن جوانان اصل اسلام که همان ولایت فقیه و رهبری است را نابود کنند.

وی با اشاره به مقاومت و بصیرت مردم ایران در حوادث مهم کشور تصریح کرد: دشمنان در 15 سال گذشته انواع فتنه ها و تهدیدها را علیه نظام جمهوری اسلامی و ملت ایران به کار بردند تا بتوانند ملت را در برابر این تهدیدات به زانو درآورند، اما مردم ایران در طول تاریخ انقلاب اسلامی در هر حادثه و فتنه با پیروی از ولایت فقیه، مقاومت کرده و با بصیرت و آگاهی به موقع در صحنه حاضر شدند و توانستند تاکنون تمامی فتنه ها و تهدیدات دشمن را خنثی و سرکوب نمایند.

مسئول نماینده ولی فقیه سپاه نینوا گلستان خاطرنشان کرد:  امروز  مردم غزه و فلسطین در برابر حملات وحشیانه رژیم کودکش صهیونیست مقاومت کردند و دست از مبارزه برنداشته اند که همه اینها به واسطه مقاومت و بصیرت مردم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بصیرت و مقاومت ملت ایران بهترین الگو برای مردم فلسطین

بصیرت و مقاومت ملت ایران بهترین الگو برای مردم فلسطین