مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 دی 1402 ساعت 16:002023-12-24بين الملل

شعار رژیم صهیونیستی در «نابودی حماس» چگونه تبدیل به «نابودی اسراییل» شد؟


یک نویسنده برجسته انگلیسی با بیان اینکه واقعیت سیاسی بعد از 7 اکتبر برخلاف خواست آمریکا و سایر حامیان اسراییل است تاکید کرد، نتانیاهو و کابینه جنگ او به دنبال نابودی حماس بودند اما جنگ غزه می تواند نابودی اسراییل را رقم بزند.

- فارس پلاس؛ دیگر رسانه ها - تسنیم نوشت: دیوید هرست نویسنده و تحلیلگر برجسته انگلیسی و سردبیر وبسایت میدل ایست آی که از ابتدای عملیات طوفان الاقصی مقالات متعددی درباره شاخص های شکست رژیم صهیونیستی در جنگ غزه منتشر کرده است، در مقاله جدید خود به این منظور نوشت، جنگ علیه غزه نتیجه یک ارزیابی کاملا اشتباه برای اسراییل بود که فاجعه ای اخلاقی و نظامی برای آن به دنبال داشت و به خشم جهانی از اسراییل در سراسر جهان دامن زد.

دیوید هرست در ادامه به جنایت های رژیم صهیونیستی در حمله سال 1982 به لبنان اشاره کرد که آمریکا را در برابر افکار عمومی جهان به شدت تحت فشار قرار داد.

حجم ویرانی غزه طی دو ماه از ویرانی شهرهای آلمان طی دو سال بیشتر است وی گفت، در جولای 1982 رونالد ریگان رییس جمهور وقت آمریکا بعد از بمباران شدید بیروت توسط اسراییل، با مناخیم بیگن نخست وزیر وقت این رژیم تماس گرفت و خواستار توقف بمباران ها شده و گفت: از این به بعد تلویزیون نمادهای این جنگ را به ملت ما نشان خواهد داد و این هولوکاست واقعی است .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شعار رژیم صهیونیستی در «نابودی حماس» چگونه تبدیل به «نابودی اسراییل» شد؟

شعار رژیم صهیونیستی در «نابودی حماس» چگونه تبدیل به «نابودی اسراییل» شد؟