مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 دی 1402 ساعت 00:452024-01-01پزشكي

توجه ویژه به تأمین زیرساخت های بهداشت و درمان شهرستان جازموریان


رییس دانشگاه علوم پزشکی جیرفت از اهتمام ویژه نسبت به تامین زیرساخت های بهداشتی و درمانی در شهرستان تازه تاسیس جازموریان در جنوب کرمان خبر داد.

  - ایسنا/کرمان رییس دانشگاه علوم پزشکی جیرفت از اهتمام ویژه نسبت به تامین زیرساخت های بهداشتی و درمانی در شهرستان تازه تاسیس جازموریان در جنوب کرمان خبر داد.

  دکتر علی اصغر خیرخواه 11 دی ماه در جلسه هیئت رییسه دانشگاه علوم پزشکی جیرفت در شهرستان جازموریان اظهار کرد: توسعه متوازن منطقه از اهمیت بسیاری برخوردار است که در این راستا نگاه ویژه برای فراهم شدن فضاهای موردنیاز ارائه خدمات سلامت در دستور کار قرار دارد و با این دیدگاه امروز جلسه هیئت رییسه دانشگاه در شهرستان جازموریان برگزار شد.

وی با اشاره به وضعیت پروژه های در حال احداث شهرستان جازموریان افزود: پانسیون 9 واحدی پزشکان با زیربنای 600 متر مربع در مرحله تکمیل است که با اعتبار دو میلیارد و 200 میلیون تومان تحویل موقت شده و مرکز جامع سلامت جازموریان نیز در دو طبقه با زیربنای 800 متر مربع و با اعتبار چهار میلیارد و 200 میلیون تومان در حال احداث است.

خیرخواه با اشاره به اهمیت استفاده از ظرفیت خیران در تامین زیرساخت های شهرستان جازموریان اظهار کرد: جذب نیرو در جازموریان بی سابقه است و 30 نیرو به چرخه بهداشت و درمانی اضاف شده که تا به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توجه ویژه به تأمین زیرساخت های بهداشت و درمان شهرستان جازموریان

توجه ویژه به تأمین زیرساخت های بهداشت و درمان شهرستان جازموریان