مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 دی 1402 ساعت 10:002024-01-17اقتصادي

وجود بیش از 21 هزار واحد صنفی مزاحم و آلاینده در استان کردستان


مدیرکل اداره صنعت، معدن و تجارت استان کردستان، از وجود 21 هزار و 272 مورد واحد صنفی آلاینده و مزاحم در استان خبر داد و تصریح کرد: از این تعداد 17 هزار و 613 مورد نیازمند انتقال به محدوده خارج شهر هستند.

- ایسنا/کردستان مدیرکل اداره صنعت، معدن و تجارت استان کردستان، از وجود 21 هزار و 272 مورد واحد صنفی آلاینده و مزاحم در استان خبر داد و تصریح کرد: از این تعداد 17 هزار و 613 مورد نیازمند انتقال به محدوده خارج شهر هستند.

بختیار خلیقی، امروز چهارشنبه در کارگروه رسیدگی به ایجاد شهرک های صنفی و ساماندهی مشاغل و اصناف آلاینده استان که در سالن جلسات شهدای گمنام استانداری کردستان برگزار شد، اظهار کرد: از ابتدای سال 91 صدور و تمدید جواز تاسیس زیرساخت های بازرگانی جهت سرمایه گذاری متقاضیان طرح های سرمایه گذاری از جمله رستوران، تالار پذیرایی، کارواش و قالیشویی توسط اداره صمت صادر می شد اما در سال 97 ممنوعیت جواز تاسیس این صنوف اعلام شد و تا کنون این امر بلاتکلیف مانده است.

وی افزود: سرانجام با پیگیری های انجام شده از سوی ادره کل امور اقتصاد و دارایی استان، یکی از مشکلات زیربنایی بازرگانی استان حل شد و در بر اساس قانون مشکلات متقاضیان این صنوف حل و نهادینه شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وجود بیش از 21 هزار واحد صنفی مزاحم و آلاینده در استان کردستان

وجود بیش از 21 هزار واحد صنفی مزاحم و آلاینده در استان کردستان