مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 دی 1402 ساعت 15:152024-01-10سياسي

نشست ملی مهندسان بسیجی با رونمایی از پوستر «شهدای ترور» برگزار شد


نشست ملی مهندسان بسیجی در خصوص محکومیت رژیم کودک کش اسراییل و با هدف بررسی و ارائه راه های خدمات برای بازسازی غزه و رونمایی پوستر «شهدای ترور» امروز در دانشگاه جامع انقلاب اسلامی برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار باشگاه خبرنگاران توانا؛ نشست ملی مهندسان بسیجی با هدف بررسی و ارائه راه های خدمات تخصصی و مهندسی برای بازسازی غزه، امروز با حضور مهدی چمران رییس شورای شهر تهران و مهندسان بسیجی و محسن قنادزاده رییس سازمان بسیج عمران و معماری در دانشگاه جامع انقلاب اسلامی تهران برگزار شد و در پایان این نشست از پوستر شهدای ترور نیز رونمایی شد.

  این نشست با پخش فیلمی از سخنان رهبر معظم انقلاب، درخصوص رژیم غاصب و کودک کش صهیونیستی آغاز شد و در همین راستا قناد زاده رییس سازمان بسیج عمران و معماری ضمن تسلیت در خصوص شهدای مظلوم حادثه کرمان گفت: این نشست به مناسبت محکومیت اقدامات و جنایات رژیم اسراییل و حمایت از مردم مظلوم غزه و محکومیت اقدامات تروریستی در کرمان است که در سالروز شهادت سردار دلها قاسم سلیمانی اتفاق افتاده است.

وی افزود: اقدام این حادثه کاملا مشخص است و امروز در یمن، عراق و سوریه جبهه مقاومت به اقتدار کافی رسیده است و رهبر انقلاب هم فرمودند که حاج قاسم دست این دوستان را پر کرده است که با عزت در مقابل جبهه کفر ایستاده ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نشست ملی مهندسان بسیجی با رونمایی از پوستر «شهدای ترور» برگزار شد

نشست ملی مهندسان بسیجی با رونمایی از پوستر «شهدای ترور» برگزار شد