مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 دی 1402 ساعت 16:352024-01-10سياسي

پشت پرده رفتار انتخاباتی دوگانه اصلاح طلبان


نامزد های اصلاح طلب به شکل گسترده ثبت نام کرده اند اما گردانندگان این طیف از ترس باخت، ادعا می کنند که در انتخابات نامزد ندارند.

- فارس پلاس؛ دیگر رسانه ها - جهان نیوز نوشت: اصلاح طلبان در آستانه انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، 2 سیاست آشکار و پنهان دارند که با تمرکز به رفتار آنان می توان بدان پی برد.

این جریان سیاسی که خود را منتقد حضور در انتخابات نشان می‎ دهد، در پس پرده به طور کاملا فعال و هدفمند در حال حرکت انتخاباتی است.

درواقع، تاکتیک موتور روشن و چراغ خاموش را با چاشنی ژست منتقدانه در پیش گرفته، اما سؤال اینجاست که تا کجا این سیاست تزویر آمیز را می توانند ادامه دهند؟ در حالی که فضا برای حضور انتخاباتی اعضای جریان اصلاحات بازتر شده است، اما این جریان، سیاست مظلوم نمایی مالوف خود را در پیش گرفته است.

اصلاح طلبان تظاهر به عدم حضور در انتخابات می کنند ولی در خفا تا بن دندان مسلح برای انتخابات حاضر می شوند تا بدین ترتیب، کمتر نگاه ها را جلب کنند.

جبهه اصلاحات که می داند در دوره مجلس گذشته و همچنین با عملکرد ضعیف خود در ادوار یازدهم و دوازدهم ریاست جمهوری بدنه اجتماعی خود را به شدت از دست داده، نسبت به اینکه طرف بازنده باشد، دست به عصا راه می رود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پشت پرده رفتار انتخاباتی دوگانه اصلاح طلبان

پشت پرده رفتار انتخاباتی دوگانه اصلاح طلبان