مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 دی 1402 ساعت 12:202024-01-06بين الملل

وزیر اول اسکاتلند، اقدامات رژیم صهیونیستی در غزه را برابر با «پاکسازی قومی» دانست


وزیر اول اسکاتلند به نخستین مقام ارشد دولت انگلیس بدل شده که اقدامات رژیم صهیونیستی را برابر با «پاکسازی قومی» می داند و آن را محکوم کرده است.

- وزیر اول اسکاتلند به نخستین مقام ارشد دولت انگلیس بدل شده که اقدامات رژیم صهیونیستی را برابر با پاکسازی قومی می داند و آن را محکوم کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حمزه یوسف وزیر اول اسکاتلند در گفت وگویی با شبکه خبری اسکای نیوز از سران سیاسی خواست تا دست از بی اعتنایی بردارند و افزود: اگر اظهارات اخیر وزرای رژیم صهیونیستی به مثابه پاکسازی قومی نیست، پس چیست؟ وی ادامه داد: در روزهای گذشته، ما اظهارات و بیانیه هایی از سوی وزرای ارشد تل آویو از جمله وزیر دارایی، امنیت و دیگر مقام های ارشد رژیم صهیونیستی شنیده ایم.

آنها گفته اند که جمعیت غزه باید جای دیگری برود، باید از غزه خارج شود و شهرک های صهیونیست نشین در غزه احداث شوند.

اگر این به مثابه و منزله پاکسازی قومی نیست، پس به من بگویید چیست؟ وزیر اول اسکاتلند همچنین خاطرنشان کرد: به نظرم سران سیاسی باید دست از بی اعتنایی بردارند و بگویند آنچه اکنون در غزه شاهدش هستیم، چیست؟ آنچه ما شاهدش هستیم نه تنها یک بحران بشری است بلکه اظهارات مقام های رژیم صهیونیستی نیز صراحتا کتابچه پاکسازی قومی است و باید به شدیدترین شکل ممکن، محکوم شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر اول اسکاتلند، اقدامات رژیم صهیونیستی در غزه را برابر با «پاکسازی قومی» دانست

وزیر اول اسکاتلند، اقدامات رژیم صهیونیستی در غزه را برابر با «پاکسازی قومی» دانست