مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 دی 1402 ساعت 12:052024-01-16اقتصادي

مالکان مستثنیات جنگلی «حیدر کلا» پول یا زمین جایگزین می گیرند


علیزاده اردبیلی رییس دادگستری شهرستان مینودشت در گفتگو با خبرنگار دانشجو اظهار کرد: با توجه به مصوبات شورای حفظ حقوق بیت المال استان گلستان مقرر شده تا تعدادی از مالکان مستثنیات واقع در حریم یا پیرامون روستای حیدر کلا و دیگر مناطق جنگلی مینودشت از اداره .

- مالکان مستثنیات جنگلی حیدر کلا پول یا زمین جایگزین می گیرند رییس دادگستری شهرستان مینودشت گفت: تعدادی از مالکان مستثنیات واقع در روستای حیدر کلا که رای قطعی محاکم قضایی به نفع آن ها صادر شده است از منابع طبیعی قیمت روز عرصه یا زمین معاوض گرفته تا از منطقه خارج شوند.

علیزاده اردبیلی رییس دادگستری شهرستان مینودشت در گفتگو با خبرنگار دانشجو اظهار کرد: با توجه به مصوبات شورای حفظ حقوق بیت المال استان گلستان مقرر شده تا تعدادی از مالکان مستثنیات واقع در حریم یا پیرامون روستای حیدر کلا و دیگر مناطق جنگلی مینودشت از اداره منابع طبیعی زمین معاوض یا قیمت معادل روز زمین خود را دریافت کنند.

  وی افزود: تعدادی از افرادی که رای قطعی محاکم قضایی در روستای حیدرکلا به نفع آن ها صادر شده است از این فرصت بهره مند هستند و منابع طبیعی مکلف است حداکثر تا اردیبهشت سال آینده به تعهدات خود عمل کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مالکان مستثنیات جنگلی «حیدر کلا» پول یا زمین جایگزین می گیرند

مالکان مستثنیات جنگلی «حیدر کلا» پول یا زمین جایگزین می گیرند