مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 دی 1402 ساعت 13:452023-12-26سياسي

کتاب «عرفان های نوظهور» روانه بازار نشر شد


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، کتاب «عرفان های نوظهور» اثر عبدالله محمدی پارسا در 200 صفحه در مرکز ملی پاسخگویی به سوالات دینی تهیه و به همت مؤسسه بوستان کتاب به چاپ رسید.

- کتاب عرفان های نوظهور اثر عبدالله محمدی پارسا در 200 صفحه در مرکز ملی پاسخگویی به سؤالات دینی تهیه و به همت مؤسسه بوستان کتاب به چاپ رسید.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، کتاب عرفان های نوظهور اثر عبدالله محمدی پارسا در 200 صفحه در مرکز ملی پاسخگویی به سوالات دینی تهیه و به همت مؤسسه بوستان کتاب به چاپ رسید.

پرسش و پاسخ از جمله راهکار های قرآن برای کشاندن قاری خود به تفکر و سپس هدایت است؛ سؤالاتی که درباره وجود پروردگار، هدف داری خلقت، بیهوده نبودن خلقت انسان، معاد، نبوت، هدایت الهی و اخلاق پرسیده شده است.

گویا انسان وقتی مورد سوال قرار می گیرد خود درصدد پاسخ برمی آید، وجدانش درگیر می شود و تا به پاسخی که وجدانش را آرام کند دست نیابد، آسوده نمی شود.

نوشتار پیش رو، در زمینه عرفان های نوظهور تألیف شده است تا بخش مهمی از سوالات و دغدغه های جامعه امروز را پاسخ گفته و شبهات را از چهره دین بزداید.

ساختار اثر این کتاب در هشت فصل تألیف شده است؛ فصل اول با عنوان تعریف عرفان های نوظهور به سوال اول و دوم با عنوان عرفان نوظهور چیست و آیا تعریف دقیقی از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کتاب «عرفان های نوظهور» روانه بازار نشر شد

کتاب «عرفان های نوظهور» روانه بازار نشر شد