مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 دی 1402 ساعت 14:152024-01-17پزشكي

داروخانه بیمارستان اکباتان همدان تعیین تکلیف می شود


مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی همدان با اعلام اینکه داروخانه بیمارستان اکباتان به زودی تعیین تکلیف می شود، اعلام کرد: داروخانه ویژه بیماران سرپایی بیمارستان فوق تخصصی اکباتان قرار است به بخش خصوصی واگذار شود.

- ایسنا/همدان مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی همدان با اعلام اینکه داروخانه بیمارستان اکباتان به زودی تعیین تکلیف می شود، اعلام کرد: داروخانه ویژه بیماران سرپایی بیمارستان فوق تخصصی اکباتان قرار است به بخش خصوصی واگذار شود.

علیرضا توقیری در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به فعال بودن واحد آزمایشگاه و رادیولوژی بیمارستان خاطرنشان کرد: سی تی اسکن 32 اسلایس در این بیمارستان نصب شده که در نوع خود بی نظیر است و کیفیت آن بالا و بسیار مرغوب است در ضمن دستگاه ام آرآی نیز برای این بیمارستان در حال خرید است.

توقیری بیان کرد: 1000 میلیارد تومان به قیمت روز برای بیمارستان اکباتان هزینه شده و 120 میلیارد تومان در قالب منابع مالی تجهیزات از وزارت بهداشت به این مرکز درمانی منتقل شده است.

وی با بیان اینکه طبقه هشت و نهم این بیمارستان دارای بخش های آموزشی بی نظیری است و به لحاظ آموزشی نقش مؤثری دارد، مطرح کرد: دو طبقه پاویون برای دستیاران درنظر گرفته شده و سه طبقه الحاقی دارد که بخش های اداری، درمانی و آمفی تئاتر را شامل می شو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

داروخانه بیمارستان اکباتان همدان تعیین تکلیف می شود

داروخانه بیمارستان اکباتان همدان تعیین تکلیف می شود