مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 دی 1402 ساعت 17:452024-01-01سياسي

ولایت پذیری از شاخصه های حیات حضرت زهرا (س) است


مراسم بزرگداشت میلاد حضرت فاطمه (س) و پاسداشت روز زن با عنوان زهرای اطهر، الگوی معنویت، ایثار و ولایت پذیری با حضور آیت الله رضا رمضانی -دبیرکل مجمع جهانی اهل بیت (ع) - و دانشجویانی از ملیت های مختلف در دانشگاه بین المللی اهل بیت (ع) برگزار شد.

- مراسم بزرگداشت میلاد حضرت فاطمه (س) و پاسداشت روز زن با عنوان "زهرای اطهر، الگوی معنویت، ایثار و ولایت پذیری" با حضور آیت الله رضا رمضانی -دبیرکل مجمع جهانی اهل بیت (ع) - و دانشجویانی از ملیت های مختلف در دانشگاه بین المللی اهل بیت (ع) برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، آیت الله رمضانی- دبیرکل مجمع جهانی اهل بیت (ع) - در این مراسم با تبریک این روز خجسته به مادران و زنان اظهار کرد: مناسبت های این ایام فراوان است که مهمترین آن ولادت باسعادت حضرت فاطمه (س) و به مناسبت آن روز زن و مادر است که مظهر مهر، محبت و رأفت الهی است.

همچنین این روز مصادف است با ولادت بنیانگذار جمهوری اسلامی حضرت امام خمینی (ره)، شهادت سردار دل ها حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس که از یاران این سردار بزرگ بوده است.

دبیرکل مجمع جهانی اهل بیت (ع) در ادامه معنویتِ ایمان گرا، ایثار و ولایت پذیری را جزو ویژگی های مشترک حضرت فاطمه زهرا (س)، امام خمینی(ره) و حاج قاسم سلیمانی عنوان کرد و گفت: معنویت انسان را متوجه به حقیقت مأورایی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ولایت پذیری از شاخصه های حیات حضرت زهرا (س) است

ولایت پذیری از شاخصه های حیات حضرت زهرا (س) است