مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 دی 1402 ساعت 09:282024-01-14بين الملل

قمار باخته


مروری بر سوابق کشور یمن و ویژگی های مردم آن گویای این واقعیت است که یمنی ها نه تنها شجاعت و اراده اجرای این تهدیدات را دارند، بلکه از جنگ افزار و فناوری لازم برای این اقدام هم برخوردار بوده و تاب آوری عمومی مردم یمن برای اداره یک جنگ طولانی و فرسایشی بسیار بالاست.

- مروری بر سوابق کشور یمن و ویژگی های مردم آن گویای این واقعیت است که یمنی ها نه تنها شجاعت و اراده اجرای این تهدیدات را دارند، بلکه از جنگ افزار و فناوری لازم برای این اقدام هم برخوردار بوده و تاب آوری عمومی مردم یمن برای اداره یک جنگ طولانی و فرسایشی بسیار بالاست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، رسول سنایی راد در یادداشتی نوشت: پس از آنکه تشکیل ائتلاف با محوریت آمریکا برای حمله به کشور یمن با شکست مواجه شد و تهدید و جابه جایی ناوهای جنگی هم نتوانست مانع حملات رزمندگان یمنی به کشتی های رژیم صهیونیستی و اراضی اشغالی شود، هواپیماهای آمریکایی و انگلیسی برخی از مناطق کشور یمن را شبانه مورد حمله قرار داده و در ادامه هم چندین موشک توسط یک ناو آمریکایی به سوی یمن شلیک شده است.

البته همزمان مقامات آمریکایی به صورت آشکار و پنهان، پیام هایی مبنی بر محدود بودن حملات و همچنین نداشتن تصمیم برای توسعه جنگ را به یمنی ها و دیگر کشورها منتقل و در عین حال ضرورت قطع حملات یمن به کشتی ها و اراضی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قمار باخته

قمار باخته