مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 دی 1402 ساعت 12:052024-01-20سياسي

مردم نقش تعیین کننده ای در مقابله با مفاسد اقتصادی در کشور دارند


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو به نقل از پایگاه خبری تحلیلی «تهران پرس»، اختتامیه جشنواره هشت فرمان مقام معظم رهبری در زمینه مبارزه با مفاسد اقتصادی، - رییس دفتر بازرسی ویژه رییس جمهور گفت: مردم در مسیر مقابله با مفاسد اقتصادی نقش اول و تعیین کننده ای دارند و می توانند به ما کمک کنند.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو به نقل از پایگاه خبری تحلیلی تهران پرس ، اختتامیه جشنواره هشت فرمان مقام معظم رهبری در زمینه مبارزه با مفاسد اقتصادی، امروز پنجشنبه 28 دی با حضور فعالان این عرصه، حجت الاسلام درویشیان رییس دفتر بازرسی ویژه رییس جمهور، سردار سرتیپ رحیم نوعی اقدم از فرماندهان دوران دفاع مقدس، داود گودرزی دبیر جشنواره هشت فرمان مقام معظم رهبری در زمینه مبارزه با مفاسد اقتصادی، و سید محمدهادی سبحانیان رییس سازمان امور مالیاتی در سالن حجاب تهران برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین حسن درویشیان در این مراسم، مبارزه جدی با فساد باعث امیدآفرینی در مردم می شود، اظهار داشت: هر فرد و مسئولی در هر مسئولیتی که به او سپرده شده است، نباید از مبارزه با فساد در بخش مدیریتی خود اجتناب و دریغ کند.

وی افزود: ما در حکمرانی مطلوب و کارآمد اصولی داریم و اگر این اصول طبق ارزش های اسلامی و انقلابی نباشد، نابسامانی ها بوجود می آیند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم نقش تعیین کننده ای در مقابله با مفاسد اقتصادی در کشور دارند

مردم نقش تعیین کننده ای در مقابله با مفاسد اقتصادی در کشور دارند