مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 دی 1402 ساعت 13:252024-01-16پزشكي

چاپ کتاب «افزودنی ها در فرآورده های گوشتی» توسط جهاد دانشگاهی زنجان


نویسنده کتاب «افزودنی ها در فرآورده های گوشتی» گفت: دانشجویان علوم و مهندسی صنایع غذایی می توانند از این مطالب به عنوان یک کتاب تکمیلی استفاده کنند.

- چاپ کتاب افزودنی ها در فرآورده های گوشتی توسط جهاد دانشگاهی زنجان ایسنا/زنجان نویسنده کتاب افزودنی ها در فرآورده های گوشتی گفت: دانشجویان علوم و مهندسی صنایع غذایی می توانند از این مطالب به عنوان یک کتاب تکمیلی استفاده کنند.

مهران نوری در گفت وگو با خبرنگار ایسنا درباره کتاب افزودنی ها در فرآورده های گوشتی بیان کرد: گوشت یک منبع با ارزش برای گرفتن انرژی و مواد مغذی از جملا آمینواسیدهای ضروری، مواد معدنی و ویتامین هاست که در روند تکامل، بدن انسان با مصرف مقادیر زیاد این ماده غذایی سازگار شده است.

وی با بیان اینکه فرآورده های گوشتی محصولات غذایی با بافت و طعم متنوع هستند و به طور کلی دو نوع متغیر فرمولاسیون و متغیرهای فرآیند بر ویژگی های کیفی فرآورده نهایی تاثیر دارد، افزود: گوشت بخش عمده فرمولاسیون فرآورده های گوشتی را تشکیل می دهد.

این نویسنده با بیان اینکه نوع، مقدار و کیفیت گوشت مورد استفاده در فرمولاسیون فرآورده های گوشتی را می توان اصلی ترین عامل موثر بر ویژگی های کیفی محصول نهایی دانست، اظهار کرد: صنایع و فرآورده های گوشتی برای تولید یک فرآورده گوشتی با خصوصیات


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چاپ کتاب «افزودنی ها در فرآورده های گوشتی» توسط جهاد دانشگاهی زنجان

چاپ کتاب «افزودنی ها در فرآورده های گوشتی» توسط جهاد دانشگاهی زنجان