مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 دی 1402 ساعت 19:002024-01-17سياسي

خودکفایی سربیشه در تولید گندم و گوشت سفید


فرماندار سربیشه از خودکفایی این شهرستان در زمینه تولید گندم و گوشت سفید خبر داد.

-  به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سربیشه محمدرضا لکزایی، فرماندار این شهرستان عصر امروز در همایش تجلیل از قهرمانان تولید سربیسه اظهارداشت: نکوداشت روز شهرستان در راستای گرامیداشت یاد و  خاطره شهدا، امیدافرینی و معرفی ظرفیت ها و استعدادهای شهرستان انجام می شود.

وی ادامه داد: شما تولیدکنندگان، کشاورزان، دامداران و عشایر زحمتکش در عرصه جهادکشاورزی، تولید و امنیت غدایی برای مردم شهرستان، استان و کشور جهادگونه تلاش می کنید.

فرماندار سربیشه دولت مردمی به حوزه و بخش کشاورزی نگاه ویژه ای دارد، افزود: با تلاش و زحمات شما کشاورزان و دامداران امروز شهرستان سربیشه در زمینه های  مختلف سرآمد استان و حتی کشور است.

لکزایی گفت: امروز شهرستان سربیشه در زمینه تولید گندم و گوشت سفید خودکفا شده و بیش از نیاز شهرستان تولید گندم و گوشت سفید داریم.

 وی خاطرنشان کرد: مرزنشینان، کشاورزان، دامداران و سایر اقوام این شهرستان مرزی در صحنه های مختلف پای کار و پای نظام بودند و در انتخابات پیش رو نیز همانند سایر صحنه ها حضوری حماسی خواهند داشت.

5 برابر شدن رفع تداخلات اراضی کشاورزی سربیشه مهدی جعفری، رییس سازمان جهاد کشاورزی خراسان جنوبی هم در این مراسم گفت: بخش کشاورز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خودکفایی سربیشه در تولید گندم و گوشت سفید

خودکفایی سربیشه در تولید گندم و گوشت سفید