مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 دی 1402 ساعت 12:452024-01-02اجتماعي

گردان نانوایان کرمان و عطر نان تازه در گذرگاه معرفت و مقاومت


گردان 100 نفره چریک پیر از 3 صبح تا 3 عصر مشغول به فعالیت است و روزانه 2 هزار نان برای زائران و میهمانان سردار دلها آماده می کند.

- خبرگزاری فارس/کرمان: کرمان این روزها تماشایی و سرتاسر خدمت است، موکب های متفاوت از استان های مختلفی در این شهر حضور دارند و در کنار کرمانی ها صحنه های کم نظیری خلق کرده اند.

دیدن برخی از آنها یادآور قصه های تلخ وشیرین و نمایشی از ایثار و از خودگذشتگی اشخاصی است که نامشان با نیکی گره خورده است.

گردان نانوایان چریک پیر یکی از همان هاست، نامی که حاج قاسم روی این بانوان خانوکی و مخلص گذاشت که در دوران دفاع مقدس، پنجه هایشان را با آرد و خمیر عادت داده و در کنار تنورهای داغ، برای رزمندگان نان می پختند.

این گردان هنوز هم در صحنه های مختلف پیشتاز است، از راهپیمایی اربعین گرفته تا مراسم های بزرگ و میلادهای پر خیر و برکت! گردان نانوا این روزها اما بوی نان تازه در گذرگاه معرفت و مقاومت هم پیچیده، جایی که بازماندگان چریک پیر، پرچم آن بانوی فداکار را بالا نگه داشته و به زائران سردار دلها خدمت می کنند.

دختر چریک پیر در گفت وگو با خبرنگار فارس، اظهار داشت: هر روز 2 هزار نان تازه می پزیم و در اختیار مهمانان عزیز سردار دلها قرار می دهیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گردان نانوایان کرمان و عطر نان تازه در گذرگاه معرفت و مقاومت

گردان نانوایان کرمان و عطر نان تازه در گذرگاه معرفت و مقاومت