مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 دی 1402 ساعت 10:302024-01-10ورزشي

بلایی که ماده 88 بر سر فوتبال کرمانشاه آورده!


رییس هیات فوتبال استان کرمانشاه با بیان اینکه در حال حاضر هیچ زمین فوتبالی در استان در اختیار این هیات قرار ندارد، گفت: اکثر زمین های کرمانشاه را از طریق ماده 88 به بخش خصوصی واگذار کرده اند که این مسئله ضربه بزرگی به فوتبال استان وارد کرده است.

- ایسنا/کرمانشاه رییس هیات فوتبال استان کرمانشاه با بیان اینکه در حال حاضر هیچ زمین فوتبالی در استان در اختیار این هیات قرار ندارد، گفت: اکثر زمین های کرمانشاه را از طریق ماده 88 به بخش خصوصی واگذار کرده اند که این مسئله ضربه بزرگی به فوتبال استان وارد کرده است.

علی محبی زنگنه در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به ضربه هایی که ماده 88 به فوتبال کرمانشاه وارد کرده، اظهار کرد: حدود 40 سال پیش در هر شهرستان کرمانشاه یک زمین فوتبال(چمن یا خاکی) وجود داشت، اما علیرغم گذشت سالهای زیاد تعداد زمین های ما چندان اضافه نشده است.

وی ادامه داد: طی این مدت تنها دو زمین چمن استاندارد در مجموعه ورزشی انقلاب و 15 خرداد احداث شده که آن هم اصلا برای فوتبال حرفه ای قابل استفاده نیست.

رییس هیات فوتبال کرمانشاه اضافه کرد: واگذاری زمین مجموعه ورزشی انقلاب از طریق ماده 27 به بخش خصوصی و بدنبال آن برگزاری جشنواره بین المللی اسب کرد در آن باعث شد این زمین کاملا نابود شود و هیچ تیمی حاضر نباشد در آن تمرین یا مسابقه بده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بلایی که ماده 88 بر سر فوتبال کرمانشاه آورده!

بلایی که ماده 88 بر سر فوتبال کرمانشاه آورده!