مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 دی 1402 ساعت 11:052023-12-25ورزشي

اولاد: کمیته ملی پارالمپیک تکلیف پاداش پای سکوی هانگژو را مشخص کند


قهرمان بازی های پاراآسیایی هانگژو چین در پرتاب دیسک گفت: اگر قرار است برای پارالمپیک پاریس نیز پاداش پای سکو تنها برای یک رشته واریز شود از همین حالا به ورزشکاران اعلام کنند تا برنامه ریزی خود را جهت شرکت در پارالمپیک پاریس تنها معطوف یک رشته کنیم.

- قهرمان بازی های پاراآسیایی هانگژو چین در پرتاب دیسک گفت: اگر قرار است برای پارالمپیک پاریس نیز پاداش پای سکو تنها برای یک رشته واریز شود از همین حالا به ورزشکاران اعلام کنند تا برنامه ریزی خود را جهت شرکت در پارالمپیک پاریس تنها معطوف یک رشته کنیم.

مهدی اولاد در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: قبل از اعزام به بازی های پاراآسیایی هانگژو چین کمیته ملی پارالمپیک قول پاداش پای سکو به ورزشکاران اعزامی داده بود.

برای کسب مدال در هر دو رشته دیسک و وزنه به سختی تمرین کرده بودم تا بهترین عملکرد را در هانگژو داشته باشم اما زمانی که به پاداش پای سکو رسید نمی دانم چرا این دوره کمیته ملی پارالمپیک تنها برای یک رشته پاداش در نظر گرفته است.

البته در دوره های قبل پاداش ها برای چند رشته به طور کامل واریز می شد این دوره نمی دانم چرا کمیته ملی پارالمپیک برخلاف قولی که داده بود، عمل کرد.

وی افزود: کمیته ملی المپیک در ابتدا به ورزشکاران گفته بود برای ورزشکارانی که چند رشته شرکت می کنند پاداش ها به ط


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اولاد: کمیته ملی پارالمپیک تکلیف پاداش پای سکوی هانگژو را مشخص کند

اولاد: کمیته ملی پارالمپیک تکلیف پاداش پای سکوی هانگژو را مشخص کند