مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 دی 1402 ساعت 13:152024-01-20اقتصادي

نصب 809 دستگاه انواع کنتور بر روی چاه های مجاز اسدآباد


مدیر منابع آب شهرستان اسدآباد گفت: از ابتدای شروع طرح تعادل بخشی منابع آب زیرزمینی، 809 دستگاه انواع کنتور بر روی چاه های مجاز استان نصب شده است که با نصب این تعداد کنتور بر روی چاه در عمل بیش از 60 درصد چاه های مجاز شهرستان به کنتور هوشمند مجهز شده اند.

- ایسنا/همدان مدیر منابع آب شهرستان اسدآباد گفت: از ابتدای شروع طرح تعادل بخشی منابع آب زیرزمینی، 809 دستگاه انواع کنتور بر روی چاه های مجاز استان نصب شده است که با نصب این تعداد کنتور بر روی چاه در عمل بیش از 60 درصد چاه های مجاز شهرستان به کنتور هوشمند مجهز شده اند.

مجید رکنیان با بیان اینکه پروژه انسداد چاه های غیر مجاز به جدیدیت در شهرستان اسداباد پیگیری و اجرا می شود، اظهارکرد: از سال 93 تاکنون 278 حلقه چاه غیر مجاز در این شهرستان پر و مسلوب المنفعه شده است.

وی با بیان اینکه از انسداد این تعداد چاه در شهرستان بیش از 13 میلیون متر مکعب در مصرف آب زیرزمینی جلوگیری شده است، تصریح کرد: عمق انسداد این تعداد چاه بیش از 9 کیلومتر بوده است.

رکنیان با اشاره به اینکه ر سال جاری نیز تا کنون 38 دستگاه انواع کنتور بر روی چاه های شهرستان نصب شده است، افزود: در سال جاری نیز 18 حلقه چاه غیر مجاز با حجم آب صرفه جویی 290 هزار متر مکعب و عمق انسداد 600 متر با پیگیری و هماهنگی مراجع قضایی و انتظامی شهرستان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نصب 809 دستگاه انواع کنتور بر روی چاه های مجاز اسدآباد

نصب 809 دستگاه انواع کنتور بر روی چاه های مجاز اسدآباد