مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 دی 1402 ساعت 13:352023-12-26حوادث

تخریب تغییر کاربری غیرمجاز در گراش


فرمانده انتظامی گراش از تخریب تغییر کاربری 85 هزار متر اراضی کشاورزی به ارزش 170 میلیارد ریال در این شهرستان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، سرهنگ کرامت کریمی  در خصوص این خبر بیان کرد: حفظ و حراست از بافت های کشاورزی از اولویت های مجموعه انتظامی است و مبارزه با زمین خواران و سودجویان به صورت مستمر در دستور کار پلیس قرار دارد.

وی به دریافت خبر تغییر کاربری اراضی کشاورزی و زراعی توسط تعدادی افراد سودجو در روستاهای اطراف گراش و آغاز تحقیقات پلیسی در این زمینه اشاره و تصریح کرد:مأموران انتظامی ضمن هماهنگی با مراجع قضایی و کارشناسان اداره جهاد کشاورزی برای بررسی موضوع به محل مورد نظر اعزام شدند.

فرمانده انتظامی گراش بیان داشت: در بازدید از این زمین ها مشخص شد، افرادی سودجو 85 هزار متر اراضی کشاورزی متعلق به خود را تغییر کاربری داده اند و به صورت غیرقانونی دیوارکشی و محصور کرده اند.

سرهنگ کریمی با بیان اینکه در این خصوص 51 حکم قضایی اجرا شد، گفت: ارزش زمین های تخریب شده برابر نظر کارشناسان 170 میلیارد ریال برآورد شده است.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه در این خصوص پرونده افراد متخلف برای سیر مراحل قانونی به دادسرا ارسال شد، از شهروندان خواست: در صورت مشاهده هرگونه زمین خواری و تغییر کاربری موضوع را از طریق فوریت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تخریب تغییر کاربری غیرمجاز در گراش

تخریب تغییر کاربری غیرمجاز در گراش