مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 21 دی 1402 ساعت 09:002024-01-11پزشكي

ثبت بالاترین رکورد شرکت در پویش ملی سلامت


نزدیک به 39 میلیون و 200 هزار نفر تاکنون در پویش ملی سلامت شرکت کردند که رکورد قبلی شکسته شده است و نشان می دهد حدود 800 هزار نفر فشار خون و 400 هزار نفر هم به طور قطع دیابت دارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، برنامه صف اول با موضوع وزارت بهداشت؛ اجرای طرح پویش سلامت تا تکمیل بیمارستان های نیمه تمام، میزبان آقای دکتر بهرام عین اللهی، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی بود.

مشروح برنامه را در ادامه می بینید: مجری: امشب در مورد حوزه بهداشت درمان و آموزش پزشکی و شاید در حوزه آموزش کمتر، ولی بیشتر در حوزه درمان صحبت خواهیم کرد.

سوال: چه خبر؟ خودتان مقدمه ای بفرمایید:عین اللهی: این روز ها ما بحث شهادت عزیزان مان را در کرمان داریم که خیلی خبر خوبی نبود، متاسفانه یک حادثه، یک سانحه، یک تروری که باعث شد که صحنه های بدی ایجاد شد، کودکان، جوانان، خانم ها، پیرزن ها، پیرمرد ها به صورت ناجوانمردانه مورد ترور قرار گرفتند و کلا کارکنان حوزه ی سلامت بیشتر درگیر می شوند در این صحنه ها و صحنه های خیلی خوبی را نمی بینند، من هم تسلیت می گویم به عزیزانی که عزیزان خودشان را از دست دادند و از طرفی شهید شدند شاید بتوانیم تبریک هم بگوییم، ولی به رحال امیدواریم که این صحنه ها در کشورمان کمتر تکرار شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت بالاترین رکورد شرکت در پویش ملی سلامت

ثبت بالاترین رکورد شرکت در پویش ملی سلامت