مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 دی 1402 ساعت 13:502023-12-29سياسي

قیمت برنج منجر به نارضایتی کشاورزان شده است


امام جمعه رشت با انتقاد از قیمت برنج که منجر به نارضایتی کشاورزان و در نتیجه افزایش فروش زمین های کشاورزی شده است، گفت: امیدواریم سفرهای مسؤولان ملی به استان منجر به این شود که وقفه های ایجاد شده در پروژه های عمرانی از بین برود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، حجت الاسلام صفر قربانپور امام جمعه موقت رشت در آیین عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته رشت در مصلی این شهر با اشاره به مسئله مهدویت، ظهور منجی و مصلح در آخر زمان اظهار کرد: در منابع اسلامی غیرتشیع نیز به صراحت از مکاتب و ادیان مختلف نیز به مسئله مهدویت اشاره شده که نشان از اهمیت مسئله مهدویت و انتظار بشریت برای ظهور منجی است.

  وی با بیان اینکه فلسطین و غزه مسئله اصلی در جهان اسلام است، گفت: ایستادگی مردم غزه و مقاومت آنان سرفصل جدیدی از تاریخ اسلام و بشریت در آستانه تحول جهانی است.

  امام جمعه موقت رشت با اشاره به جنایات رژیم منحوس صهیونیستی در قبال مردم غزه و کودکان و زنان مظلوم فلسطینی بیان کرد: مردم مقاوم غزه، مقاومتشان را به اندازه ای پیش برده اند که هیمنه پوشالی اسراییل را شکست داده و دنیا را متوجه جنایت این رژیم منحوس کرده است.

  قربانپور با تاکید بر اینکه روز 9 دی روز پیوند امت با ولایت و روز بصیرت و هوشیاری است، افزود: مردم ولایتمدار گیلان به لطف پرودگار و با تکیه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قیمت برنج منجر به نارضایتی کشاورزان شده است

قیمت برنج منجر به نارضایتی کشاورزان شده است