مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 دی 1402 ساعت 11:202024-01-09بين الملل

وال استریت ژورنال: لهستان به پنهان نگه داشتن عوامل انفجار نورد استریم کمک کرده است


روزنامه آمریکایی وال استریت ژورنال نوشت، چند مقام اروپایی بر این باورند که لهستان به پنهان ماندن عاملان انفجار سپتامبر 2022 در خطوط لوله انتقال گاز نورد استریم کمک کرده است.

- روزنامه آمریکایی وال استریت ژورنال نوشت، چند مقام اروپایی بر این باورند که لهستان به پنهان ماندن عاملان انفجار سپتامبر 2022 در خطوط لوله انتقال گاز نورد استریم کمک کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روزنامه آمریکایی وال استریت ژورنال روز دوشنبه گزارش سایت قطره و به نقل ازداد مقام های لهستانی اقدام به پنهان کردن اسناد و مدارک و مانع تراشیدن برای یک تحقیقات بین المللی درباره بمب گذاری در خطوط لوله انتقال گاز نورد استریم کرده و این مساله ظن بازرسان این تحقیقات نسبت به نقش و انگیزه های ورشو را برانگیخته است.

خطوط لوله انتقال گاز نورد استریم 1 و نورد استریم 2 که ما بین روسیه و آلمان در دل دریای بالتیک کشیده شده بودند در سپتامبر 2022 در سری انفجارهایی که در نزدیکی جزیره بورنهولم دانمارک اتفاق افتادند نابود شدند.

یک تحقیقات مشترک از سوی آلمان، دانمارک و سوئد درباره این انفجارها در دست اجرا بوده و بر اساس یک تئوری بازرسان، یک تیم اوکراینی یک قایق را در آلمان از یک شرکت لهستانی اجاره کرده و آنها از این قایق برای منتقل کردن بمب ها به محل های انفجار استفاده کرده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وال استریت ژورنال: لهستان به پنهان نگه داشتن عوامل انفجار نورد استریم کمک کرده است

وال استریت ژورنال: لهستان به پنهان نگه داشتن عوامل انفجار نورد استریم کمک کرده است