مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 دی 1402 ساعت 09:062024-01-07اجتماعي

تحسین جشنواره نیویورک از پیوند علم و هنر بانوی مازندرانی


خبرگزاری فارس استان مازندران _ زری طاهری پرکوهی زمانی که یک دختر دبیرستانی بود و کم کم از حال و هوای بازیگوشی های دوران نوجوانی فارغ شد، عضویت در گروه هلال احمر مدرسه و کسب آموزش های امدادگری باعث شد بداند چقدر به این حوزه علاقه دارد.

استعدادش در نقاشی یا گرافیک فوق العاده بود تا جایی که خودش را هنرمند می دانست، بین دو راهی هنر و امداد گیر کرده بود، در دانشگاه در مقطع کارشناسی رشته هوشبری پذیرفته و مشغول تحصیل شد، کمی جلوتر برای کارآموزی در بخش اتاق عمل بیمارستان حضور یافت و تلخ ترین خاطراتش که مربوط به مرگ و میر هم نوعان بود در ذهنش ثبت شد.

مدرک کارشناسی را که گرفت، رشته ارگونومی یا همان علم بین رشته ای حوزه آناتومیک، فیزیولوژیک، سایکولوژیک یک انسان در رابطه با محیط های کاری، به آسایش، ایمنی، تندرستی و افزایش بهره وری نیروی کار را انتخاب کرد.

یاسمن خانم در همین دوران به فکر پیوند بین هنر و اورژانس افتاد و اولین اختراع خودش را در سال 1394 در دوره کارشناسی ارشد به ثبت رساند و این مسیر را ادامه داد تا جایی که تعداد این اختراعات امروز به 6 مورد رسید که یکی از آن ها هنوز به ثبت نرسیده است.

یاسمن حبیب زاده عمران برانکارد حمل مصدوم، اسپری برای تزریق یک نوع داروی خاص، رابط سرم، دستگاه دیجیتال پایه سرم تزریق خون، بانداژ آماده برا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحسین جشنواره نیویورک از پیوند علم و هنر بانوی مازندرانی

تحسین جشنواره نیویورک از پیوند علم و هنر بانوی مازندرانی