مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 دی 1402 ساعت 23:302024-01-05سياسي

نیازمند انقلابی در حوزه فرهنگی گیلان هستیم


نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه روحانیون در مساجد باید به روز باشند و جوانان را جذب کنند، گفت: ما باید در حوزه فرهنگی گیلان، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، آیت الله رضا رمضانی نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری امروز در دیدار با اعضای مجمع یاران انقلاب اسلامی شهرستان رشت با تأکید بر حضور حداکثری مردم در انتخابات اظهار کرد: مکتب فقهی مقام معظم رهبری تاکید بر حضور حداکثری در انتخابات است، ما باید بیشتر به فکر مشکلات و معیشت مردم باشیم.

وی با بیان اینکه در نظام سکولار ممکن است در برابر برخی از ناهنجاری ها و توهین به مقدسات بی تفاوت باشند اما در جامعه اسلامی در برابر توهین به مقدسات موضع گیری می شود، گفت: ما باید نسبت به آن قانون شکنی که قداست را نامقدس کند سختگیری کنیم که اگر این طور نباشد مانند غرب ولنگاری به وجود خواهد آمد.

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری با تاکید بر ضرورت فرهنگ سازی در حوزه عفاف و حجاب در جامعه بیان کرد: عده ای قلیل در بحث حجاب با دشمن همراهی می کنند، ما نیز باید در برابر شبیخون فرهنگی دشمن باید برنامه داشته باشیم.

رمضانی با تاکید بر اینکه باید در حوزه فرهنگ گیلان انقلاب ایجاد کنیم، گفت: روحانیون در مساجد باید به روز باشند و جوانان را جذب کنند، ما باید در حوزه فرهنگی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیازمند انقلابی در حوزه فرهنگی گیلان هستیم

نیازمند انقلابی در حوزه فرهنگی گیلان هستیم