مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 دی 1402 ساعت 12:502024-01-03سياسي

دومین کنگره ملی بانوان تاثیرگذار در استان زنجان کار خود را آغاز کرد


مدیرکل امور بانوان استانداری زنجان گفت: امیدوارم بتوانیم به بهانه انتخاب های کوچک در حوزه بانوان، کارهای بزرگی را رقم بزنیم.

- ایسنا/زنجان مدیرکل امور بانوان استانداری زنجان گفت: امیدوارم بتوانیم به بهانه انتخاب های کوچک در حوزه بانوان، کارهای بزرگی را رقم بزنیم.

سیده فائزه موسوی امروز (چهارشنبه 13 دی ماه) در آیین افتتاحیه دومین کنگره ملی بانوان تاثیرگذار در استان زنجان، اظهار کرد: اختتامیه اولین دوره کنگره ملی بانوان تاثیرگذار در استان زنجان با حضور 800 نفر از بانوان برگزار شد که سرانجام 50 نفر از بانوانی که موفق شدند امتیازاتی را از داوران کسب کنند، تقدیر شدند.

وی افزود: معاونت زنان ریاست جمهوری تصمیم گرفت تا دومین کنگره ملی بانوان تاثیرگذار را به شکل مردم برگزار کند و با دبیرخانه علمی از بین خود مردم، کار را به مردم سپرد.

امروز در آیین آغازین دومین کنگره ملی بانوان تاثیرگذار هستیم که ثبت نام برای حضور در این دوره تا دهه فجر ادامه خواهدداشت.

این مسئول تصریح کرد: امیدوارم بتوانیم به بهانه انتخاب های کوچک در حوزه بانوان، کارهای بزرگی را رقم بزنیم؛ بانوانی که قدم به قدم در کنار آحاد جامعه حضور پررنگی را در مسائل انقلاب اسلامی نیز داشتند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دومین کنگره ملی بانوان تاثیرگذار در استان زنجان کار خود را آغاز کرد

دومین کنگره ملی بانوان تاثیرگذار در استان زنجان کار خود را آغاز کرد