مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 دی 1402 ساعت 09:112024-01-17اجتماعي

مدرسه ای که به همت معلم فلاورجانی تجهیز شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، ابوالفضل محمدی، یکی از معلمان جدیدالاستخدام است که با پیگیری و تلاش توانسته است مدرسه ای را که در آن تدریس می کند با وسایل کمک آموزشی تجهیز کند.

وی که آموزگار پایه ششم مدرسه سید سعید فاطمی شهر اشترجان است، می گوید: امسال در آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش شرکت کردم، به لطف خدا در این آزمون پذیرفته شدم البته قبلاً هم به مدت سه سال در مدارس غیرانتفاعی تدریس داشتم، ازآنجاکه مدارس غیرانتفاعی امکانات آموزشی لازم را در اختیار دارند، تأثیر وجود امکانات بر آموزش را دیده بودم که چقدر کمک رسان به دانش آموزان است.

محمدی ادامه داد: وقتی وارد این مدرسه شدم مشاهده کردم از نظر امکانات شرایط مناسبی ندارد بنابراین به این فکر افتادم از ظرفیت هایی که می شناختم استفاده کنم، شروع کردم با افرادی که در امر خیر همیشه پیش قدم هستند تماس بگیرم و از آنها خواستم اگر امکان دارد در این امر خیر مشارکت داشته باشند.

این معلم بیان کرد: ابتدا در نظر داشتم یک تلویزیون برای مدرسه خریداری کنم اما مبلغی که جمع آوری شد برای خرید تلویزیون کافی نبود تا اینکه با پیگیری هایی که انجام شد خیری پیدا کردم که 2 عدد دی تاشو با کلیه امکانات و تجهیزات برای مدرسه خریداری کرد، روزی که وسایل را به مدرسه آوردم همه همکاران خوشحال شدند و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدرسه ای که به همت معلم فلاورجانی تجهیز شد

مدرسه ای که به همت معلم فلاورجانی تجهیز شد