مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 دی 1402 ساعت 18:102024-01-08اجتماعي

مدرسه ابتدایی 6 کلاسه بلال زیگدف هدیه دولت سیزدهم به لیردفی ها


مدیر کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس هرمزگان گفت : با توجه به نگاه ویژه دولت سیزدهم به محرومیت زدایی، مدرسه ابتدایی شش کلاسه بلال زیگدف هدیه دولت سیزدهم به مردم شریف لیردف بوده که در بسته سفر رییس جمهوری قرار دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، مهدی باوقار زعیمی مدیر کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان هرمزگان امروز با اشاره به نگاه ویژه دولت سیزدهم به محرومیت زدایی اظهار داشت: مدرسه ابتدایی شش کلاسه بلال زیگدف هدیه دولت سیزدهم به مردم شریف لیردف بوده که در بسته سفر رییس جمهوری قرار دارد.

وی افزود: هزینه احداث مدرسه مذکور به صورت مشارکت با  بنیاد برکت بوده که در حال حاصر تحویل آپوزش و پرورش منطقه شده است.

به گفته مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان هرمزگان، مدرسه ابتدایی 6 کلاسه بلال زیگدف در شهرستان جاسک با اعتباری بالغ بر 10 میلیارد و 500 میلیون تومان و با زیربنای 468 مترمربع بصورت 100  درصد از منابع دولتی و برکت  بوده که عملیات اجرایی آن به اتمام رسیده و به آموزش و پرورش تحویل داده شده است .

باوقار همچنین خاطرنشان ساخت: در یکسال اخیر 9 پروژه آموزشی در شهرستان جاسک به صورت مشارکتی به بهره برداری رسیده است و در یکماه گذشته نیز عملیات اجرایی 12 مدرسه در قالب 20کلاس درس بصورت مشارکت با خیرین نیک اندیش و با نظارت اد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدرسه ابتدایی 6 کلاسه بلال زیگدف هدیه دولت سیزدهم به لیردفی ها

مدرسه ابتدایی 6 کلاسه بلال زیگدف هدیه دولت سیزدهم به لیردفی ها