مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 دی 1402 ساعت 16:452024-01-07اقتصادي

هشدار آبفا نسبت به سوء استفاده فروش آب در همدان


مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب همدان با بیان اینکه طعم آب همدان متفاوت شده اما سالم است گفت: عده ای از این فضا سوء استفاده کرده و با تامین آب از منابع نامشخص آن را به مردم می فروشند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان فرهاد بختیاری فر بعد از ظهر امروز و در مراسم بازدید خبرنگاران از مرکز پایش و نظارت بر کیفیت آب و فاضلاب در شهر همدان، اظهار کرد: خوشبختانه عملیات آبرسانی به همدان تکمیل شد و با توجه به دستور استاندار تمایل داریم روی کیفیت آب متمرکز شویم.

  وی با بیان اینکه 1400 لیتر بر ثانیه آب به همدان منتقل می شود، تصریح کرد: با انتقال آب از سد تالوار، کسری جبران شد اما به دلیل اینکه منبع تامین آب شرب نسبت به قبل متفاوت شده، شهروندان احساس می کنند کیفیت آب کاهش پیدا کرده، اما هر آبی که وارد شبکه توزیع می شود، استانداردهای کیفی لازم را دارد و مورد تایید آزمایشگاه ما و علوم پزشکی است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب همدان با بیان اینکه آب شرب همدان مشکلی از نظر کیفیت ندارد گفت: در بالادست سد اکباتان، سنگ های گرانیتی وجود دارند که قابلیت حل در آب را ندارند ضمن اینکه ماسه های گرانیتی باعث تصفیه آب می شود و ناخالصی را می گیرد به همین دلیل کیفیت آب آن بسیار مناسب است و طعم خوب و گوارا دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار آبفا نسبت به سوء استفاده فروش آب در همدان

هشدار آبفا نسبت به سوء استفاده فروش آب در همدان