مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 دی 1402 ساعت 16:562023-12-26سياسي

کیلومترها رکاب زنی برای کاشت نهال + فیلم


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، کرامت عزیززاده دوچرخه سوار آستارایی دور جدید سفرهای ایرانگردی خود را از استارا آغاز کرد و یکشنبه سوم دی ماه پس از عبور از 14 استان مهمان شیرازی ها شد.

او تا کنون به بیش از 70 کشور دنیا سفر کرده و بیش از 55 هزار کیلومتر رکاب زده است.

عزیززاده 53 سال سن دارد و از سال 1381 سفر با دوچرخه به دور ایران و کشورهای جهان را آغاز کرد و اکنون عضو سازمان های مردم نهاد از جمله حامیان محیط زیست، سفیران آب، سفیران صلح و دوستی، انجمن حمایت از کودکان بی سرپرست و بدسرپرست، جمعیت هلال احمر و عضو فعال فدراسیون دوچرخه سواری است و تلاش می کند در جریان سفرهای خود به عنوان فعال محیط زیست، آب و مسائل اجتماعی در جهت کاهش آسیب های موجود در این بخش ها گام بردارد.

او در گفتگو با خبرگزاری فارس در شیراز، درباره علاقه مند شدنش به دوچرخه سواری و تصمیم به این اقدام گفت: کتاب و روزنامه زیاد مطالعه می کنم و همیشه دوست داشتم کار ماندگاری برای کمک به مردم، به ویژه کودکان انجام دهم.

در سال 81 روزنامه ای نام انجمن حمایت از کودکان را دیدم و برای کمک با آنها تماس گرفتم و گفتم که از نظر مالی نمی توانم کمک زیادی بکنم، اما می توانم به نفع کودکان بی سرپرست و بدسرپرست رکاب بزنم، آنها گفتند که برای همکاری با انجمن باید به تهران بروم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کیلومترها رکاب زنی برای کاشت نهال + فیلم

کیلومترها رکاب زنی برای کاشت نهال + فیلم