مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 دی 1402 ساعت 00:162024-01-07سياسي

نخبگان ایرانی باید جایگاه خود را در تحولات آینده جهان و در شرایط خلأ قدرت بیایند


با توجه به مشکلات اقتصادی، سیاسی، نظامی، حکمرانی و فضای داخلی کشورهای مختلف، نخبگان ایرانی باید جایگاه خود را در تحولات آینده جهان و در شرایط خلأ قدرت، - قائم مقام بنیاد ملی نخبگان، گفت: با توجه به مشکلات اقتصادی، سیاسی، نظامی، حکمرانی و فضای داخلی کشورهای مختلف، نخبگان ایرانی باید جایگاه خود را در تحولات آینده جهان و در شرایط خلأ قدرت، بیابند و تثبیت کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سیدسلمان سیدافقهی در نشست با نخبگان با تجربه زیسته در خارج از کشور، گفت: هم در کشور و هم در عرصه بین الملل مسائل بسیاری وجود دارد که حل آنها نیازمند حضور فعال و مؤثر نخبگان است.

سید افقهی با اشاره به نقش مهم نخبگان در توسعه همه جانبه کشور، گفت: سند راهبردی کشور در امور نخبگان مصوب شورای عالی انقلاب فرهنگی است.

این سند برای بنیاد جایگاه تنظیم گری ترسیم کرده است تا این بنیاد بتواند در قالب همکاری و هم افزایی با دستگاه های مختلف و حتی قوای دیگر و نهادهای انقلابی، برنامه های نخبگانی آنان را طراحی و برای اجرا با بودجه های خودشان پیگیری کند.

این روند یعنی سند راهبردی کشور در امور نخبگان برای بنیاد ملی نخبگان جایگاه نظم بخشی قائل است تا بتواند با زمینه سازی برای اثرگذاری نخبگان، کشور را در مسیر پیشرفت هدایت کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نخبگان ایرانی باید جایگاه خود را در تحولات آینده جهان و در شرایط خلأ قدرت بیایند

نخبگان ایرانی باید جایگاه خود را در تحولات آینده جهان و در شرایط خلأ قدرت بیایند