مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 دی 1402 ساعت 12:452024-01-15اجتماعي

ایراد کار تنها در مازوت سوزی نیروگاه نیست، رسانه باید همه را بازخواست کند


سرپرست معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری آذربایجان شرقی گفت: در موضوع محیط زیست همه رسانه ها پای کار هستند و تا یک مازوت در نیروگاه می سوزد صدای همه در می آید ولی آیا فقط ایراد کار در مازوت است؟ رسانه باید همه را بازخواست کند که فلان مرجع چرا .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، احمد موقری، سرپرست معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری آذربایجان شرقی امروز در جلسه تعامل با اصحاب رسانه و ارتقای سطح آگاهی های عمومی اظهار کرد: معاونت پیشگیری دادگستری تلاش دارد تا جرائمی که در جامعه اتفاق می افتد و تاثیر بیشتری روی آحاد جامعه می گذارد را کاهش دهد و همچنین جرائم نوظهور و سنتی را نیز کاهش دهد.

  وی با بیان اینکه آسیب های اجتماعی نیز جزو حیطه وظایفی ماست، گفت: موضوعات خانواده نیز جزو وظایف ماست اما استان ما از جمله استان هایی است که محکمه خانواده دارد.

  سرپرست معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری آذربایجان شرقی بیان داشت: تلاش بر این است تا در بطن جامعه از جانب پیشگیری حضور داشته باشیم و این امر با تعامل با دستگاه های مرتبط و مردم صورت می گیرد.

  وی ادامه داد: ما هیچ موقع هویت افرادی که با ما همکاری دارند را مشخص نکرده ایم و بیشترین هدف تاثیر کارهایی است که انجام داده ایم اما هنوز به موفقیت 100 درصدی نر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایراد کار تنها در مازوت سوزی نیروگاه نیست، رسانه باید همه را بازخواست کند

ایراد کار تنها در مازوت سوزی نیروگاه نیست، رسانه باید همه را بازخواست کند