مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 دی 1402 ساعت 23:352024-01-08حوادث

قتل هولناک زن مسن در تهران


رییس پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری عاملان قتل هولناک یک زن مسن در تهران خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازباشگاه خبرنگاران، سردار کارآگاه علی ولی پور گودرزی رییس پلیس آگاهی تهران بزرگ بیان کرد: با دریافت خبری مبنی بر فقدان یک زن حدودا 75 ساله در تهران، موضوع رسیدگی به این پرونده در دستور کار تیمی زبده از کارآگاهان اداره چهارم پلیس آگاهی قرار گرفت.

او تصریح کرد: کارآگاهان در گام نخست طی تحقیق از شاکی (دختر فقدانی)، دریافتند که صبحگاه اواخر آذرماه سال جاری فقدانی به سمت یکی از اماکن ورزشی (استخر) در شمال شهر تهران عزیمت کرده و پس از آن دیگر بازنگشته است.

این مقام ارشد انتظامی در ادامه بیان کرد: کارآگاهان در گام بعدی با استفاده از روش های میدانی و اطلاعاتی گسترده در محدوده تردد فقدانی دریافتند؛ فقدانی پس از خروج از استخر و عزیمت به سمت منزل سوار بر یک دستگاه خودرو با 2 سرنشین مرد (راننده و یک نفر در صندلی عقب) شده است.

او در ادامه گفت : با بررسی و رصد های اطلاعاتی کارآگاهان به دست آوردند که خودروی حامل فقدانی با سرعت بالا به سمت شهرستان پردیس در شمال شهر تهران رفته و در آنجا دیگر اثری از آنان یافت نشد.

رییس پلیس آگاهی تهران بزرگ در ادامه بیان داشت: کارآگاهان با توجه به اقدامات کارآگاهی و شیوه های نوین کشف جرم موفق شدند با استفاده از سرنخ های


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قتل هولناک زن مسن در تهران

قتل هولناک زن مسن در تهران