مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 دی 1402 ساعت 14:152024-01-10سياسي

نایب رییس مجلس مالزی: از رفتار رژیم اسراییل منزجر هستیم


نایب رییس مجلس مالزی با بیان اینکه ما از رفتار رژیم اسراییل منزجر هستیم، گفت: ما حامی تشکیل یک کشور مستقل فلسطینی به پایتختی قدس شریف هستیم و سازمان همکاری های اسلامی نیز تلاش های خود را برای مقابله با تجاوزات اسراییل به فلسطین به کار می گیرد.

- نایب رییس مجلس مالزی با بیان اینکه ما از رفتار رژیم اسراییل منزجر هستیم، گفت: ما حامی تشکیل یک کشور مستقل فلسطینی به پایتختی قدس شریف هستیم و سازمان همکاری های اسلامی نیز تلاش های خود را برای مقابله با تجاوزات اسراییل به فلسطین به کار می گیرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، راملی ماهد در پنجمین نشست اضطراری کمیته دائمی فلسطین اتحادیه مجالس کشورهای عضو همکاری اسلامی که امروز چهارشنبه به میزبانی مجلس شورای اسلامی برگزار شد، گفت: تاکید دولت مالزی بازگشت به مرزهای 1967 به پایتختی قدس است.

وی با بیان اینکه ما از رفتار رژیم اسراییل منزجر هستیم، گفت: باید جنایتکاران جنگی محاکمه شوند؛ از ابتکارات صلح عربی برای غزه نیز حمایت می کنیم و نسبت به اسلام هراسی در جهان هشدار می دهیم.

نایب رییس مجلس مالزی همچنین بر لزوم برقراری آتش بس فوری در غزه و ارسال کمک های بشردوستانه به مردم غزه از مسیری امن تاکید کرد و گفت: باید امکان بازگشت فلسطینیان به مرزهای خود و حق تعیین سرنوشتشان ایجاد شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نایب رییس مجلس مالزی: از رفتار رژیم اسراییل منزجر هستیم

نایب رییس مجلس مالزی: از رفتار رژیم اسراییل منزجر هستیم