مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 دی 1402 ساعت 09:552024-01-20بين الملل

آمریکا در بن بست خود ساخته


تقابل آمریکا با نیروهای مقاومت یمن، وارد مراحل تازه تری شده و می توان گفت آمریکایی ها در تاریخ دیپلماسی معاصرشان با چنین بن بست یپچیده و پرابعادی مواجه نشده بودند؛ - بن بستی که از هر لحاظ، عبور از آن برای آنها ناممکن به نظر می رسد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، جعفر قنادباشی، تحلیلگر مسائل بین الملل در یادداشتی با این عنوان نوشت: اگر از ابتدا به اهداف آمریکا و انگلیس از حمله به یمن نگاه کنیم، می بینیم هدفی نبوده و نیست که برای افکار عمومی جهان قابل توجیه باشد و هیچ توجیه حقوقی و مشروعی برای آن وجود نداشته است.

آمریکا و انگلیس در این حملات تلاش دارند به رژیمی کمک کنند که در حال ارتکاب جنایات جنگی و نسل کشی است و کمک به چنین رژیمی در هیچ قاموسی قابل پذیرش نیست به خصوص که یمنی ها در اجرای سیاست شان در دریای سرخ و جلوگیری از کشتی های اسراییلی مکررا تاکید کردند این حملات فقط علیه کشتی های رژیم صهیونیستی و آن هم فقط تا زمانی است که غذا و دارو به مردم غزه برسد.

یمنی ها بارها اعلام کرده اند آبراه دریای سرخ و تنگه باب المندب برای سایر کشتی ها آزاد است و برای هیچ کشتی بین المللی مزاحمتی ندارند.

آنها با تکرار هوشمندانه این مسأله، تبلیغات آمریکا و انگلیس را خنثی کرده اند و لذا اقدام آمریکایی ها در ضربه زدن به نیروهای یمن دقیقا به معنی مشارکت آنها در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمریکا در بن بست خود ساخته

آمریکا در بن بست خود ساخته