مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 دی 1402 ساعت 14:172024-01-03سياسي

برگزاری چهارمین همایش ملی کم آبیاری و استفاده از آب های نامتعارف در همدان


رییس سازمان جهاد کشاورزی استان همدان از برگزاری همایش ملی کم آبیاری و استفاده از آب های نامتعارف در کشاورزی مناطق خشک با رویکرد بهره گیری از فناوری نوین در همدان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، رضا بهراملو ظهر امروز در نشست هماهنگی چهارمین همایش ملی کم آبیاری و استفاده از آب های نامتعارف در کشاورزی مناطق خشک در سالن جلسات دانشگاه بوعلی سینا اظهار کرد: با همراهی و هماهنگی سازمان جهاد کشاورزی و دانشگاه بوعلی سینا علم و اجرا در کنار هم قرار گرفته اند.

  وی نتیجه تقویت روابط دانشگاه و صنعت کشاورزی را برگزاری همایش های کاربردی و اثرگذار دانست و افزود: همایش های این چنینی به ویژه در شرایط بحران آب استان همدان می تواند راهگشا و موثر باشد از همین رو باید رویکرد همایش خروجی محور لحاظ شود .

رییس سازمان جهاد کشاورزی استان همدان با اشاره به تاریخ برگزاری همایش  خاطرنشان کرد: 24 و 25 بهمن ماه همایش در سطح ملی برگزار می شود به همین منظور فراخوان به سازمان های جهاد کشاورزی در سطح کشور ارسال شده است.

  وی در بخش دیگر یادآور شد: برگزاری کارگاه های آموزشی در کنار همایش با رویکرد تبیین الگوی کشت و نقشه راه کشاورزی همدان پیشنهاد داده شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری چهارمین همایش ملی کم آبیاری و استفاده از آب های نامتعارف در همدان

برگزاری چهارمین همایش ملی کم آبیاری و استفاده از آب های نامتعارف در همدان