مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 22 دی 1402 ساعت 07:252024-01-12اجتماعي

جایگزینی دفترچه راهنمای خودرو با هوش مصنوعی


شرکت های آمازون و بی ام و به دنبال همکاری برای ساخت یک ربات گفتگوگر سفارشی با استفاده از دستیار هوشمند الکسا به عنوان یک جایگزین برای دفترچه راهنمای خودرو هستند.

- شرکت های آمازون و بی ام و به دنبال همکاری برای ساخت یک ربات گفتگوگر سفارشی با استفاده از دستیار هوشمند الکسا به عنوان یک جایگزین برای دفترچه راهنمای خودرو هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دستیارهای صوتی مبتنی بر وسایل نقلیه پیشرفت بزرگ بعدی هستند که هوش مصنوعی را در تجربه رانندگی ترکیب می کنند.

به نقل از انگجت، اکنون شرکت های آمازون و بی ام و در نمایشگاه CES 2024 شراکتی را برای بهبود قابل توجه این حوزه اعلام کرده اند و یک مدل زبانی بزرگ(LLM) را با الکسا و دفترچه راهنمای واقعی خودرو ترکیب کردند و نتیجه نهایی این شده است که شما می توانید از چت بات مجهز به الکسا هر چیزی در مورد خودروی خود بپرسید و اطلاعات دقیق را در لحظه دریافت کنید.

بنابراین دفترچه راهنمای حجیم و حوصله سربر خودرو می تواند برای همیشه در داشبورد بماند.

آمازون می گوید این ابزار، روشی طبیعی تر برای شناخت یک خودروی جدید ارائه می دهد و با آن می توانید نحوه عملکرد و ویژگی های مختلف مانند سیستم کمک به پارک کردن خودرو را بپرسید و پاسخ های صوتی دریافت کنید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جایگزینی دفترچه راهنمای خودرو با هوش مصنوعی

جایگزینی دفترچه راهنمای خودرو با هوش مصنوعی