مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 دی 1402 ساعت 01:002023-12-31بين الملل

فاکس نیوز: چالش های سیاست خارجی بایدن در2023؛ چین، روسیه و جنگ در خاورمیانه


تارنمای «فاکس نیوز» در گزارشی نوشت: 2023 برای دولت جو بایدن رییس جمهوری آمریکا سال پر تنشی بود؛ ایالات متحده از 2 جنگ خارجی [اسراییل و اوکراین] حمایت می کرد، - فارس پلاس؛ دیگر رسانه ها - شبکه خبری فاکس نیوز اعلام کرد: کارشناسان سیاست بایدن در موضوع جنگ روسیه و اوکراین را شکست تمام عیار خواندند و یا بر این باورند که رویکرد وی نسبت به خاورمیانه، تنها دشمنان را بی پروا کرده است.

در همین حال، لیزا دفتری کارشناس امور خاورمیانه و سردبیر پایگاه خبری The Foreign Desk ، سیاست خارجی دولت بایدن را افتضاح و آسیب زا خواند.

ربکا کوفلر تحلیلگر ارشد اطلاعات نظامی آمریکا گفت: سیاست خارجی دولت بایدن به طور اساسی جهان را تکان داد، در حال حاضر 2 جنگ داریم که هر لحظه ممکن است تشدید شود.

وی با طرح این سوال که چرا این ها اتفاق می افتد؟ ، اظهار داشت: به دلیل آنکه دستگاه بایدن در سیاست خارجی بی کفایتی کامل از خود نشان داده است.

جوئل روبین یکی از مقامات سابق وزارت امور خارجه آمریکا 12 ماه گذشته را به عنوان سالی به واقع سخت برای جهان با درگیری ها و جنگ های زیاد توصیف کرد.

به گفته روبین، فراز و نشیب های سیاست خارجی دولت بایدن سال جالبی را برای سیاست خارجی ایجاد کرد و در این گزارش فاکس نیوز به برخی از برجسته ترین نمونه ها اشاره شده است: جنگ در خاورمیانه پس از حمله حم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فاکس نیوز: چالش های سیاست خارجی بایدن در2023؛ چین، روسیه و جنگ در خاورمیانه

فاکس نیوز: چالش های سیاست خارجی بایدن در2023؛ چین، روسیه و جنگ در خاورمیانه