مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 دی 1402 ساعت 08:352023-12-30سياسي

تبیین دستاوردهای علمی و پژوهشی خودباوری را در دانشجویان متجلی می سازد


رییس مرکز جامع علمی_کاربردی استان کردستان، گفت: تبیین دستاوردهای علمی، پژوهشی و صنعتی ایران، احساس تعهد بیش تر، خودباوری و امید را در دانشجویان متجلی می سازد.

- ایسنا/کردستان رییس مرکز جامع علمی_کاربردی استان کردستان، گفت: تبیین دستاوردهای علمی، پژوهشی و صنعتی ایران، احساس تعهد بیش تر، خودباوری و امید را در دانشجویان متجلی می سازد.

شاهین فکور در گفت و گو با ایسنا در رابطه با اردوهای راهیان پیشرفت در استان اظهار کرد: اکنون که انقلاب اسلامی ایران در دهه پنجم عمر با برکت خود قرار دارد و در گام دوم خود با جهاد بزرگ ایجاد ایران اسلامی، خودسازی، جامعه پردازی و تمدن سازی را هدف اصلی قرار داده است؛ بی تردید عاملان و محور تحقق این هدف در گام دوم انقلاب جوانان هستند.

وی افزود: جوانان زمانی می توانند جریان ساز و آینده ساز ایران قوی باشند، که از امید، خودباوری و تسلط به علوم و فناوری های جدید برخوردار باشند.

رییس مرکز جامع علمی_کاربردی استان کردستان، بیان کرد: تبیین دستاوردهای علمی، پژوهشی و صنعتی ایران، طی 4 دهه گذشته برای جوانان، نه تنها آنان را به تلاش، ایثار و مجاهدت های پدران خود در عرصه های مختلف از جمله جنگ تحمیلی و عرصه دانش و فناوری آگاه می سازد، بلکه احساس تعهد بیش تر، خودباوری و امید را در خود متجلی می سازند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تبیین دستاوردهای علمی و پژوهشی خودباوری را در دانشجویان متجلی می سازد

تبیین دستاوردهای علمی و پژوهشی خودباوری را در دانشجویان متجلی می سازد