مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 دی 1402 ساعت 13:302024-01-17ورزشي

حرکت ورزشکاران ایرانی براساس اصول ارزش ها است


نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: ورزشکاران ایران در مسائل فرهنگی و سیاسی فعالیت های مثبت و اثربخشی دارند و براساس ارزش ها حرکت می کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، آیت الله سید علیرضا عبادی، نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی امروز در دیدار با رییس فدراسیون جودوی کشور اظهارداشت: ورزش در واقع به معنی تمرین است که در واژه عربی به ریاضت از آن تعبیر می شود.

وی با اشاره به اینکه انسان موجودی ناشناخته است و استعدادهای مختلف و گوناگون و نامتناهی در وجود انسان قرار گرفته که بخشی از آن مربوط به تن است، تصریح کرد: انسان از نظر اراده در جایگاه بسیار بالایی قرار دارد و قوت و تمرین اراده دارای اهمیت بوده و ریاضت قدرت اراده اش بالا می برد.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: آنچه بالاتر از همه بوده استعدادهای روحی انسان است و آنهایی که در تمرین های معنوی و در تقویت روح تلاش می کنند که نهایت آن کسب صفات الهی در وجودشان بوده افراد پیروز در این میدان هستند.

عبادی با بیان اینکه خلق کار خداوند است، یادآور شد: به اذن خداوند غیر از خداوند هم می تواند خلق کند وقتی که روحش را در این راه تقویت کند لذا خداوند در قرآن از خود تعبیر  به احسن الخالقین می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حرکت ورزشکاران ایرانی براساس اصول ارزش ها است

حرکت ورزشکاران ایرانی براساس اصول ارزش ها است