مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 دی 1402 ساعت 08:502023-12-26سياسي

معرفی 10هزار درخواست مردمی کهگیلویه و بویراحمد از رییس جمهور به بانک ها


مدیرکل بازرسی و عملکرد استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: 10 هزار درخواست مردمی از رییس جمهور، برای پرداخت به بانک های عامل معرفی شده اند.

- ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد مدیرکل بازرسی و عملکرد استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: 10 هزار درخواست مردمی از رییس جمهور، برای پرداخت به بانک های عامل معرفی شده اند.

علی اصغر قلی پور افزود: همچنین 48 هزار درخواست مردمی نیز مساعدت مالی بود که این درخواست ها به نهادهای حمایتی ارجاع داده شد.

وی با بیان اینکه این درخواست ها، در صورت تأمین اعتبار پرداخت می شود، اظهارکرد: همه درخواست های مردمی ثبت شده و به دستگاه های اجرایی ارجاع شده اند.

مدیرکل بازرسی و عملکرد استانداری کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: درخواست های مردم، بیشتر در زمینه تسهیلات قرض الحسنه، اشتغال و مساعدت های مالی بلاعوض و جهیزیه و ودیعه مسکن است.

قلی پور تصریح کرد: در سفر دوم رییس جمهور، درخواست های مردم استان کهگیلویه و بویراحمد، به استان 243 هزار و 800 مورد بوده که از 243 هزار و 800 مورد درخواست مردمی، 101 هزار و 500 مورد آنها به شورای هماهنگی بانک های عامل استان ارجاع داده شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی استانداری کهگیلویه و بویراحمد، وی بیان کرد: از این تعداد 57 هزار و 700 مورد در اولویت پرداخت قرار دارد و بخشی از اعتبار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معرفی 10هزار درخواست مردمی کهگیلویه و بویراحمد از رییس جمهور به بانک ها

معرفی 10هزار درخواست مردمی کهگیلویه و بویراحمد از رییس جمهور به بانک ها