مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 دی 1402 ساعت 10:352023-12-23سياسي

راه اندازی کارخانه نساجی هلال احمر در شهرستان دلفان


نماینده مردم سلسله و دلفان در مجلس شورای اسلامی از راه اندازی کارخانه نساجی هلال احمر در شهرستان دلفان خبر داد و گفت: پروانه تاسیس این کارخانه در روزهای اخیر صادر شده است.

- ایسنا/لرستان نماینده مردم سلسله و دلفان در مجلس شورای اسلامی از راه اندازی کارخانه نساجی هلال احمر در شهرستان دلفان خبر داد و گفت: پروانه تاسیس این کارخانه در روزهای اخیر صادر شده است.

دکتر یحیی ابراهیمی در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: پس از دو سال مذاکرات مستمر و فشرده بالاخره موفق به اخذ صدور پروانه تاسیس کارخانه نساجی هلال احمر شهرستان دلفان شدیم.

وی اضافه کرد: کارخانه نساجی هلال احمر شهرستان دلفان پس از کارخانجات نساجی تهران و خوانسار سومین کارخانه تولید کننده اقلام مورد نیاز کشور خواهد بود.

نماینده مردم سلسله و دلفان در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: پس از پیگیری های مستمر به زودی شاهد راه اندازی کارخانه نساجی هلال احمر در این شهرستان خواهیم بود.

ابراهیمی افزود: این کارخانه در مقیاس خیلی کوچک و به شکل اورژانسی در سوله های انبار هلال احمر دلفان، واقع در منطقه بابا محمد سنجابی راه اندازی خواهد شد.

وی حجم اشتغالزایی در این کارخانه را 600 تا 1000 نفر عنوان کرد و گفت: براساس ماده سه اساسنامه شرکت، در این کارخانه طیف گسترده ای از اقلام مورد نیاز کشور تولید


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی کارخانه نساجی هلال احمر در شهرستان دلفان

راه اندازی کارخانه نساجی هلال احمر در شهرستان دلفان