مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 دی 1402 ساعت 13:162024-01-20سياسي

کردستان نقش مهمی در تامین امنیت غذایی کشور دارد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، اسماعیل زارعی کوشا استاندار کردستان ظهر امروز در شورای گفت وگوی دولت و بخش خصوصی استان کردستان اظهار کرد: از رویکرد اتاق بازرگانی در پیگیری موضوعات و برگزاری منظم جلسات شورای گفت وگوی بخش خصوصی تقدیر می کنیم.

وی افزود: مشکلات بر اساس برش های شهرستانی دنبال می شود البته انتظار نداریم تمام مشکلات که در بازه زمانی چندین دهه ای ایجاد شده یک شبه حل شود.

استاندار کردستان افزود: نقش استان کردستان در امنیت غذایی و تامین مایحتاج غذایی کشور روز به روز بیشتر می شود.

زارعی کوشا اضافه کرد: کشور ما در دوران خشکسالی به سر می برد و کردستان جز معدود استان هایی است که بارش های مناسبی داشته و امیدواریم شاهد استمرار این روند و تولید قابل قبول محصولات کشاورزی در سال زارعی باشیم.

وی با بیان اینکه هیچ اصراری در تغییر کاربری اراضی کشاورزی نداریم ضمن اینکه قانون نیز در این زمینه دست ما را باز نگذاشته است، گفت: بالاخره در حوزه صنعت و گردشگری نیاز به تامین زمین داریم و شهرستان های ما از جمله مریوان در این خصوص مشکلات جدی دارد و باید با برنامه ریزی مناسب اقدامات لازم را انجام دهیم.

استاندار کردستان اضافه کرد: در این حوزه باید نگاه منسجم تری داشته باشیم و برای پروژه ها و واحدهای کلان صنعتی در قالب طرح جامع تامین ار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کردستان نقش مهمی در تامین امنیت غذایی کشور دارد

کردستان نقش مهمی در تامین امنیت غذایی کشور دارد