مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 دی 1402 ساعت 18:152024-01-02سياسي

یادواره 18 شهید حافظ امنیت شهرستان ماهشهر+عکس


یادواره 18 شهید حافظ امنیت به همت نیروی انتظامی شهرستان بندر ماهشهر در حسینیه عاشقان ثارالله منطقه سوم دریایی امام حسین(ع) برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندر ماهشهر، یادواره 18 شهید حافظ امنیت شهرستان بندر ماهشهر به همت نیروی انتظامی در محل حسینیه عاشقان ثارالله منطقه سوم نیروی دریایی امام حسین(ع) سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برگزار شد.

سردار مهدی هاشمی فرمانده منطقه سوم دریایی امام حسین(ع) در این یادواره اظهار کرد: ملتی که شهادت دارد شکست ندارد و امروز که پیکرهای مطهر شهدا را تشییع می کنیم، باید بدانیم راه و فرهنگ و مسیر این شهدا زنده است و همان اثر خون شهید است که تحول را در کشور ایجاد می کند.

وی افزود: چه شد انقلاب و کشور ما مثل تونس و مصر نشد و هنوز مقتدر است، باید بدانیم در این سی و چند سال اگر از همه این اتفاقات بزرگ، فتنه ها، تحریم ها، جنگ اقتصادی و مسائل امنیتی مانند سال 1401 عبور کرده ایم، به برکت اطاعت از ولایت و هدایت این فقیه عادل آگاه به زمان حضرت امام خامنه ای است.

فرمانده منطقه سوم دریایی امام حسین(ع)  ادامه داد: شاید همه هنر بزرگ امامین انقلاب را عبور از فتنه ها تبیین کنند اما فقط این نبود بلکه پرورش جوان های مومن و انقلابی است مثل اوایل جنگ، که همه فتح الفتوح را فتح بستان می گفتند، اما حضرت امام خمینی(ره


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یادواره 18 شهید حافظ امنیت شهرستان ماهشهر+عکس

یادواره 18 شهید حافظ امنیت شهرستان ماهشهر+عکس