مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 دی 1402 ساعت 10:202024-01-10بين الملل

بمباران مجتمع مسکونی در جنوب غزه/ هلاکت افسر صهیونیست/ شهادت یک خبرنگار دیگر


در حالی که جنگ غزه وارد نود و ششمین روز خود شده، در بحبوحه تشدید بحران انسانی به دلیل کمبود تجهیزات پزشکی و کمک های غذایی و اعلام ارتش اشغالگر مبنی بر آغاز مرحله جدیدی از جنگ، - در حالی که جنگ غزه وارد نود و ششمین روز خود شده، در بحبوحه تشدید بحران انسانی به دلیل کمبود تجهیزات پزشکی و کمک های غذایی و اعلام ارتش اشغالگر مبنی بر آغاز مرحله جدیدی از جنگ، نبردها بین محور مقاومت و اشغالگران در شهر خان یونس و استان مرکزی نوار غزه تشدید شد و درگیری ها به مناطق شمالی بازگشت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، همزمان با اعلام ارتش رژیم صهیونیستی درباره آغاز مرحله جدید (سوم) جنگ غزه، درگیری های شدیدی بین نیروهای این رژیم و رزمندگان مقاومت فلسطین در مناطق شمالی استان مرکزی غزه و شهر خان یونس در جنوب نوار غزه درگرفت.

همچنین بعد از بیش از یک هفته از کاهش عملیات ارتش اشغالگر در مناطق استان شمالی غزه در پی عقب نشینی نیروهای رژیم صهیونیستی از مناطق وسیعی از آن، چندین منطقه از استان شمالی نوار غزه از جمله جبالیا شاهد از سرگیری درگیری های شدید بود.

در ادامه تجاوزات صهیونیست ها در مناطق مختلف نیز در بمباران یک آپارتمان در مجتمع مسکونی در غرب رفح در جنوب نوار غزه توسط هواپیماهای رژیم صهیونیستی دست کم 15 شهروند شهید و تعدادی دیگر زخمی شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بمباران مجتمع مسکونی در جنوب غزه/ هلاکت افسر صهیونیست/ شهادت یک خبرنگار دیگر

بمباران مجتمع مسکونی در جنوب غزه/ هلاکت افسر صهیونیست/ شهادت یک خبرنگار دیگر