مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 دی 1402 ساعت 14:102023-12-29ورزشي

دانشگاه فردوسی، قهرمان رقابت های فوتسال گرامیداشت شهادت حاج قاسم شد


رقابتهای فوتسال چند جانبه به مناسبت سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی و شهید ابومهدی المهندس با قهرمانی تیم دانشگاه فردوسی مشهد به پایان رسید.

- رقابتهای فوتسال چند جانبه به مناسبت سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی و شهید ابومهدی المهندس با قهرمانی تیم دانشگاه فردوسی مشهد به پایان رسید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، رقابت های فوتسال چند جانبه که به مناسبت سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی و شهید ابومهدی المهندس در کشور عراق برگزار شد، با قهرمانی تیم دانشگاه فردوسی مشهد به پایان رسید.

در دیدار پایانی تیم دانشگاه فردوسی مشهد موفق شد با نتیجه 3 بر یک تیم دانشگاه جامعهالکوفه عراق را شکست دهد و به مقام قهرمانی برسد.

این رقابت ها تحت عنوان قاده النصر (رهبران پیروزی) با شرکت 8 تیم (4 تیم دانشگاه فردوسی مشهد ، دو تیم دانشگاه تهران و دانشگاه آزاد اهواز) از کشورمان و 5 تیم از کشور میزبان در شهر کوفه برگزار شد.

به نقل از روابط عمومی سازمان امور دانشجویان، همچنین تیم فوتسال دانشگاه فردوسی مشهد نماینده کشورمان در آیین افتتاحیه مسابقه فینال در حمایت از مردم بی دفاع، کودکان و زنان مظلوم و بی گناه غزه و محکومیت رژیم کودک کش صهیونیزم به کمپین کودکان غزه را نکشید پیوستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشگاه فردوسی، قهرمان رقابت های فوتسال گرامیداشت شهادت حاج قاسم شد

دانشگاه فردوسی، قهرمان رقابت های فوتسال گرامیداشت شهادت حاج قاسم شد