مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 دی 1402 ساعت 22:202023-12-27سياسي

نان با کیفیت ازمهمترین حقوق شهروندان است


سرپرست فرمانداری تالش در شورای آرد و نان این شهرستان گفت: نان جزء کالاهای اساسی و از مهمترین نیازهای مردم بوده و دریافت نان با کیفیت حق مردم است.

- ایسنا/گیلان سرپرست فرمانداری تالش در شورای آرد و نان این شهرستان گفت: نان جزء کالاهای اساسی و از مهمترین نیازهای مردم بوده و دریافت نان با کیفیت حق مردم است.

ایرج مؤذن امروز چهارشنبه، 6دی ماه در جلسه شورای آرد و نان شهرستان با اشاره به اینکه تحویل نان بی کیفیت به مردم به هیچ وجه قابل قبول نیست و نانوا در قبال این موضوع مسئول و پاسخگو است اظهار کرد: باید بازرسی ها در این حوزه جدی تر و برخوردها بازدارنده باشد.

وی با اشاره به بازدید سرزده از 6 واحد نانوایی در سطح شهرستان و لزوم نظارت بیشتر توسط اتحادیه و دستگاه های نظارتی بر عملکرد نانوایی ها تأکید و بیان کرد: با هرگونه گران فروشی و اخلال در ساعات کاری و کیفیت نان برخورد قانونی لازم صورت گیرد و دستگاه های نظارتی از تمام ظرفیت های قانونی خود دراین راستا استفاده کنند.

در ادامه این نشست پیرامون مسائل و مباحث سهمیه های آرد، نحوه نظارت بر عملکرد نانوایی ها، کیفیت توزیع آرد سهمیه ای بین نانوایی ها به بحث و بررسی پرداختند و تصمیماتی اتخاذ شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نان با کیفیت ازمهمترین حقوق شهروندان است

نان با کیفیت ازمهمترین حقوق شهروندان است