مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 دی 1402 ساعت 11:212024-01-15اجتماعي

ارائه تخفیف برای تعمیر خودروهای دودزا از 26 دی ماه در تعمیرگاه های منتخب مشهد


رییس اداره محیط زیست، سلامت و ایمنی شهرداری مشهد از اجرای طرح تخفیف 20 درصدی برای رفع نقص خودروهای دودزا از 26 دی ماه در تعمیرگاه های منتخب خبر داد.

- ایسنا/خراسان رضوی رییس اداره محیط زیست، سلامت و ایمنی شهرداری مشهد از اجرای طرح تخفیف 20 درصدی برای رفع نقص خودروهای دودزا از 26 دی ماه در تعمیرگاه های منتخب خبر داد.

محمد پذیرا با بیان اینکه روز 29 دی ماه در تقویم به نام روز هوای پاک نام گذاری شده است، گفت: شهرداری مشهد با توجه به فعالیت ها و وظایف سازمانی، برنامه های زیادی را برای ایجاد هوای پاک در اولویت اقدامات خود قرار داده است.

وی ادامه داد: کاهش بارش و فعال شدن کانون های گرد و غباری در استان و خارج از کشور، انباشت آلاینده ها در شهر مشهد و علاوه بر این، تولید و انتشار آلاینده ها توسط منابع متحرک نظیر اتومبیل ها و موتورسیکلت ها درکنار آلاینده های ثابت، سبب شده تا هرسال کیفیت هوا در تعداد زیادی از روزها در شرایط نامطلوب قرار گیرد.

پذیرا خاطرنشان کرد: به دلیل اهمیت این موضوع، اقدامات متعددی در طول سال برای ایجاد و حفظ هوای پاک انجام می شود و در هفته هوای پاک نیز مدیریت شهری به صورت ویژه تر به این موضوع می پردازد و اقدامات متنوعی را برای این ایام پیش بینی کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارائه تخفیف برای تعمیر خودروهای دودزا از 26 دی ماه در تعمیرگاه های منتخب مشهد

ارائه تخفیف برای تعمیر خودروهای دودزا از 26 دی ماه در تعمیرگاه های منتخب مشهد