مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 دی 1402 ساعت 16:002023-12-28سياسي

مردم فلسطین از انقلاب اسلامی درس و الگو گرفته اند


رییس دفتر مقام معظم رهبری با اشاره به اینکه داستان غزه داستان فلسطینی ها است و ایران دخالت مستقیم در آن ندارد، یادآور شد: امروز فلسطینی ها از انقلاب اسلامی درس و الگو گرفتند و یکی از این درس ها مقاومت مردم بوده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، حجت الاسلام والمسلمین محمدی گلپایگانی پیش از ظهر امروز در سیزدهمین اجلاسیه سراسری جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با علمای بلاد با عنوان رسالت حوزه های علمیه و اولویت تبلیغ که در سالن همایش های مدرسه علمیه امام کاظم(ع) برگزار شد، اظهار کرد: افراد حاضر در این جلسه سرمایه های ارزشمندی برای نظام جمهوری اسلامی هستند.

وی با اشاره به اینکه باید گذشته و شیب و فرازهای حوزه های علمیه را بدانیم، مطرح کرد: نسل امروز و نسل فرداهای حوزه باید این سوابق را بدانند که چه بود و چه شد.

مسئول دفتر مقام معظم رهبری با بیان اینکه در زمان طاغوت عزاداری ها به صورت شبانه و مخفیانه انجام می شد، عنوان کرد: جنایتی که در مدرسه فیضیه اتفاق افتاده است باید به گوش نسل جدید حوزه برسد.

وی با اشاره به اینکه یک روزی با پاسبان ها درب منزل مراجع را می بستند، خاطرنشان کرد: امروز فرماندهی کل قوا بر عهده سیدی است که عالم، فقیه و مرجع تقلید شیعیان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم فلسطین از انقلاب اسلامی درس و الگو گرفته اند

مردم فلسطین از انقلاب اسلامی درس و الگو گرفته اند